Daniel Rubio Ara ReusDissenyar i oferir una proposta conjunta d’actuacions entre el Consell Comarcal del Priorat i Mas Carandell en matèria de formació, ocupació i desenvolupament de competències professionals, al territori àmbit d’actuació de l’ens. Aquest és l’objectiu principal del conveni que han signat aquest dimarts 7 de juny el president del Consell Comarcal de Priorat, Joan Carles Garcia, la vicepresidenta de la Fundació Mas Carandell, M. Dolors Sardà, i el regidor de Medi Ambient i Ocupació, i resident de l’Institut, Daniel Rubio.

Segons manifesta el regidor Rubio, les actuacions pactades són que Mas Carandell apropi a la comarca diversos recursos i serveis pel desenvolupament empresarial i professional de les persones. Eines com expotrar el cicle de jornades i seminaris, la formació professionalitzadora de projectes sol·licitats pel Consell Comarcal del Priorat, la programació i organització de cursos en obert, la borsa de treball en línia, o bé el punt d’orientació i informació del programa Acredita’t, d’acreditació de competències.

De moment ja s’ha iniciat un treball conjunt per dissenyar una oferta formativa de perfeccionament professional adreçada a la ciutadania de la comarca, que es podria concretar aviat en mitja dotzena de cursos que la Fundació Mas Carandell impartiria a les aules que el Consell Comarcal té a Falset.

El conveni formalitzat, també apunta que es col·laborarà en la difusió mútua de les activitats que es generin, té un any de vigència, i si les parts ho consideren oportú pot prorrogar-se tàcitament per períodes successius.

Si no cambia la configuració del seu navegador, vostè accepta l'us