AigüesdeReus DanielRubio MediAmbient AraReus ElPinarAigües de Reus, divisió de l’empresa Reus Serveis Municipals, porta a terme els treballs de millora i reparació de les instal.lacions del dipòsit d’aigua potable que dona servei a la urbanització del Pinar, situat al carrer Ribera d’Ebre. El pressupost dels treballs s’eleva a 103.303,47 euros, que assumeix íntegrament l’empresa municipal.

Els treballs consisteixen en la substitució de l’actual coberta del dipòsit per una de nova que garanteix un major resistència i aïllament tèrmic. Paral·lelament, s’aprofita per renovar les instal.lacions i els equipaments interiors, amb la idea de millorar les condicions del servei que s’ofereix a tots els usuaris d’aquesta urbanització de Reus.

El regidor de Medi Ambient de l’Ajuntament de Reus, Daniel Rubio, afirma que “la nostra obligació, com a municipi, és vetllar pel bon servei a tots els reusencs, visquin on visquin, al centre o en barris i urbanitzacions més o menys perifèriques, com ho evidencien les diverses obres que en aquests moments es duen a terme a la ciutat”.

El regidor també destaca el fet que sigui Aigües de Reus qui assumeixi íntegrament el cost de la inversió continuada que es du a terme a la xarxa al llarg de l’any, amb la qual cosa “és possible millorar les condicions efectives del servei sense castigar econòmicament els reusencs”.

Si no cambia la configuració del seu navegador, vostè accepta l'us